POLITICA DE RETUR

În conformitate cu OUG 34/2014, în cazul în care nu sunteți mulțumit/a de produsul primit, aveți posibilitatea de a-l returna în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără a fi necesara invocarea unui motiv. Singurul cost pe care va trebui sa-l suportați este taxa de transport pentru returnarea coletului.

Dacă ați decis să returnați integral o comandă, este necesar să ne comunicați intenția de returnare în termen de maxim 14 zile de la data livrării produsului/produselor comandate printr-un mail la adresa hokagedrip.main@gmail.com , din care să rezulte intenția dumneavoastră neechivocă de a vă retrage din contractul la distanță încheiat cu BEE FREAK MEDIA S.R.L..

Sunt exceptate de la această lege produsele fabricate la comandă sau personalizate, astfel că BEE FREAK MEDIA S.R.L. își rezervă dreptul de a refuza returul acelor produse fabricate personalizat pentru clienți.

Este de preferat ca returul să fie efectuat în ambalajul original al acestuia. În cazul returnării produsului în alt ambalaj decât cel în care produsul a fost livrat, returul va fi acceptat dacă produsul nu prezintă urme de uzură, nu este deteriorat, are toate etichetele atașate și este complet – inclusiv cu accesorii, certificat de garanție, manual de instrucțiuni, etc.

Pentru restituirea de către BEE FREAK MEDIA S.R.L. a contravalorii produsului returnat, este necesară transmiterea de către dumneavoastră a unui cont bancar (IBAN) în care vom vira suma achitată la plasarea comenzii. În orice caz, BEE FREAK MEDIA S.R.L. va restitui în contul IBAN indicat suma achitată întocmai pentru produsul/produsele comandate. Excepție de la plata oricărei taxe de transfer o constituie situația în care Clientul solicită în mod expres care BEE FREAK MEDIA S.R.L., să efectueze rambursarea într-o anumita valută sau într-un cont din străinătate. În această situație, BEE FREAK MEDIA S.R.L., în relație cu partenerul sau contractual cu Banca agreată, poate refuza transferul sumei, iar în eventualitatea acceptării efectuării transferului, comisionul/comisioanele aferente vor fi achitate de către Client.

Vă vom restitui contravaloarea produsului returnat în maximum 14 zile calendaristice din momentul în care returul dvs. ajunge în depozitul nostru. Restituirea sumelor achitate se va efectua prin transfer bancar, chiar dacă plată a fost achitată ramburs (cash la curierul care a livrat coletul).

În cazul în care ați achitat produsul online, prin card bancar, vă vom restitui suma aferentă produsului returnat în același cont bancar din care ați efectuat plata sau în orice caz, prin aceeași modalitate de plată ca și cea folosită de către dumneavoastră pentru tranzacția inițială, din care va putem retrage în măsura în care sunteți de acord, taxa de transport pentru returnarea coletului.

Toate retururile vor fi trimise pe adresa din strada Teodosie Rudeanu 53., catre societatea comerciala BEE FREAK MEDIA S.R.L., detinatoarea brandului BEE FREAK MEDIA S.R.L.. Astfel, retururile trimise la alte adrese decât cele agreate în prealabil cu BEE FREAK MEDIA S.R.L. nu vor fi acceptate.

BEE FREAK MEDIA S.R.L. are dreptul de a refuza returul în următoarele situații:

  • În cazul înlocuirii produsului achiziționat cu un alt produs având alte specificații sau de un tip diferit;
  • În cazul în care cererea de returnare depășește termenul de 14 zile lucrătoare prevăzut mai sus;
  • În cazul în care se returnează un produs care nu este în aceeași stare în care a fost livrat, respectiv având toate etichetele intacte împreună cu toate documentele care au însoțit produsul/produsele returnat(e).

Nu vor fi acceptate la retur următoarele produse, în funcție de existența acestora pe website la un moment dat (enumerarea nu este limitativă):

– Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori după caz, eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;

– Produsele purtate, spălate sau care miros a parfum;

– Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii și utilității acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

Dacă se constată că nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitată, iar coletul va fi retrimis către Client acesta urmând să suporte și costurile de retrimitere a produsului/produselor.

În cazul constatării unor defecte de fabricație, te rugăm ca înainte de toate să iei legatura cu noi la numărul de telefon 0791 279 202 sau pe adresa de e-mail hokagedrip.main@gmail.com pentru a primi indicații referitoare la procedura de schimb / retur.


Conform OUG. 174/2008 produsele defecte vor fi reparate (sau înlocuite, în cazul în care nu pot fi reparate) în termen de 15 zile calendaristice de la recepționare. În cazul în care produsele nu pot fi nici reparate, nici înlocuite, contravaloarea acestora îți va fi înapoiată conform mențiunilor de mai sus în termen de 14 zile lucrătoare de la momentul în care ești contactat și înștiințat că produsul nu poate fi nici repatat, nici înlocuit. Înapoierea contravalorii (exceptând taxele de transport) se va face prin mandat poștal la adresa din buletinul tău sau a persoanei care a făcut comanda / plata comenzii.


De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului / înlocuirii / înapoierii contravalorii în situația unor abuzuri (returnări repetate, comenzi neridicate în repetate rânduri, produse returnate în altă stare decât cea în care au fost recepționate etc.).

© BEE FREAK MEDIA S.R.L. – Versiune: Decembrie 2024